فولکین دانلود

سایتی برای بزرگ و کوچک

فولکین دانلود

سایتی برای بزرگ و کوچک

  • ۰
  • ۰

معرفی سریال قورباغه و گیسو

شبکه نمایش خانگی که این روز ها نسبت به سالهای پیش طرفداران بسیاری را توانسته پای سریال های خود بنشاند و عدم سختگیری های آنچنانی نسبت به سریال های تلوزیونی در انجام ممیزی ها و بازبینی یکی از عوامل مانور کارگردانان در این اثار میباشد که توانسته دلیل محکمی برای سخت شدن رقابت میان سریال های خانگی با سریال های تلوزیونی شود. در ادامه به معرفی دو سریال که قرار است بزودی عرضه و پخش شود میپردازیم.

معرفی سریال قورباغه
قورباغه، عنوان نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی که قرار است اوایل پاییز 99 ه.ش در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. این سریال به نویسندگی، کارگردانی و تدوین هومن سیدی است که و علی اسدزاده تهیه کننده این سریال میباشد، سریال خانگی قورباغه محصول سال سال 98-99 میباشد.

بازیگران و داستان قورباغه:
از بازیگران این سریال میتوان به نوید محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی و بامداد افشار اشاره کرد، حضور هومن سیدی و نوید محمدزاده در کنار یکدیگر میتواند به جذابیت های سریال بی‌افزاید.

لینک

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • sina

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی